Фахівці Бердичівської ДПІ роз’яснюють платникам, як отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків за допомогою сервісу «Електронний кабінет».
За словами податківців, для входу в Електронний кабінет необхідно отримати кваліфікований електронний підпис як у Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, так і звернувшись до будь-яких інших кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, перелік яких розміщено на сайті Міністерства цифрової трансформації України (czo.gov.ua) у розділі «Довірчі послуги».
Зазначений електронний сервіс дозволяє фізичним особам засобами Електронного кабінету подати до ДПС в електронному вигляді запит та отримати відповідь з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків засвідчену кваліфікованою електронною печаткою ДПС. При цьому отриманий громадянином електронний документ є аналогом паперового документа, виданого контролюючим органом.
Інструкція щодо дій користувача для отримання такого електронного документа знаходиться на офіційному вебпорталі ДПС за адресою: http://tax.gov.ua у приватній частині Електронного кабінету в розділі (допомога → ЕК для громадян → отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків).