Малинська ДПІ інформує платників податків про можливості Електронного кабінету.
За допомогою цього сервісу можна можна здійснювати листування з органами ДПС в режимі on-line, формувати та надсилати електронні документи, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків та ін., перевіряти стан поданої звітності, вести документообіг та сплачувати податки в мережі інтернет тощо.
Зокрема, скориставшись меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету суб’єкт господарювання може направити до органу податкової служби разом із супровідним листом у форматі pdf (обмеження 2 МБ) заяву про застосування спрощеної системи оподаткування, розрахунок доходу за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування.
Інформацію щодо отримання та реєстрації заяви в ДПС можна переглянути в закладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Е-кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи».
Слід пам’ятати, що робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється лише з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.