Овруцька ДПІ Головного управління ДПС у Житомиській області повідомляє, що наразі, одним із найбільш функціональних електронних сервісів ДПС є «Електронний кабінет», важливість використання якого особливо зросла на період карантину, так як забезпечує дистанційні комунікації.
За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини «Електронного кабінету» платники податків мають можливість надіслати лист, запит, звернення тощо до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).
Вхід до «Електронного кабінету» здійснюється за адресою: https://саbіnеt.tах.gov.ua/, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Засобами «Електронного кабінету» надано можливість подати заяви для отримання адміністративних послуг, зокрема:
► картки платника податків; відмітки у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
► реєстрації реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;
► включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
► довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
► відомості з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
► копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій, які направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину), тощо.
У разі виникнення питань щодо користування «Електронним кабінетом» платникам слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800 501 007.