Основним завданням Центрів обслуговування платників податків є створення комфортних умов платникам податків при отриманні адміністративних послуг.
Електронне спілкування платників з податківцями і є тим самим зручним, швидким, а головне – безпечним, механізмом.
Можливість електронного спілкування забезпечує найпопулярніший сервіс ДПС – Електронний кабінет платника податків.
Зокрема, через Електронний кабінет можна формувати та передавати до ДПС податкову звітність, переглядати картки особового рахунку по кожному податку, отримувати довідки, витяги з реєстрів та дані про контрагентів, надсилати запити та отримувати консультації.
Крім того, в Електронному кабінеті вже реалізовано можливість отримувати всі адміністративні послуги, повністю виключивши необхідність особистого відвідування інспекції.
Саме про це і йде мова під час робочих зустрічей начальника Житомирської ДПІ Святослава Максимчука з платниками податків.
У зв’язку з наближенням річного терміну подання звітування очільник ДПІ акцентував увагу суб’єктів господарювання на порядку переходу, формування та перевагах подання звітності в онлайн.
Користуючись нагодою, посадовець нагадав платникам про особливості проведення кампанії одноразового добровільного декларування, можливість задекларувати свої активи, які раніше не були оподатковані, таким чином звільнившись від будь-якої відповідальності.