Одним з пріоритетних напрямків роботи Олевської ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області є роз’яснювальна та практична допомога платникам податків в опануванні електронної звітності. Днями фахівці Олевської ДПІ провели тренінг з формування та надсилання повідомлення про прийняття працівника на роботу через Електронний кабінет.
Податківці зазначали, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу», повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації) до Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Було зазначено, що повідомлення подається до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором.
У відкритій частині Електронного кабінету в розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності».
Так, в режимі «Введення звітності» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету користувач може створити, заповнити, відредагувати, підписати та надіслати повідомлення про прийняття працівника на роботу в електронній формі за ідентифікатором форми J/F3001001.
Додатково повідомлялось, що для інформаційної підтримки та допомоги платникам при користуванні Електронним кабінетом, відкрита та приватна частини «Електронного кабінету» містять режим «Допомога», в якому розміщено інструкцію користувача по кожному режиму Електронного кабінету.