Бердичівська ДПІ інформує, що у разі втрати або зіпсування документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків малолітньої особи (до 14 років), один з батьків (усиновитель, опікун, піклувальник) подає до контролюючого органу заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР, пред’являючи при цьому документ, що посвідчує його особу, та свідоцтво про народження дитини.
Документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі малолітньої особи, видається одному з батьків контролюючим органом протягом трьох робочих днів з дня звернення ним за місцем проживання у разі пред’явлення:
В окремих випадках:
При цьому, громадяни України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, можуть звернутися за отриманням документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до будь-якого контролюючого органу. У такому разі строк видачі документа може бути продовжено до п’яти робочих днів.