Повний спектр адміністративних, консультаційних та інформаційних послуг платники можуть отримати в Центрі обслуговування платників Житомирської ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області.
Найпопулярнішою серед відвідувачів ЦОП є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Так, упродовж січня – липня 2021 року реєстраційний номер облікової картки платника податків отримали 7191 житель, видано відомостей з ДРФО про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків - 2931, внесено до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітку про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта - 22.
У податковій інспекції нагадують: для проведення реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків громадянам необхідно подати до контролюючого органу за місцем реєстрації облікову картку за формою №1ДР, документ, що посвідчує особу заявника, та свідоцтво про народження дитини (для неповнолітніх).
З повним переліком адміністративних послуг ДПС для представників бізнесу та громадян можна ознайомитися на субсайті Головного управління ДПС у Житомирській області, в розділі «Адміністративні послуги» або у Центрі обслуговування платників, який знаходиться за адресою: м. Житомир м-н. Перемоги,2.