Фахівці Андрушівської ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області надають платникам податків практичну допомогу щодо користування сервісами Е-кабінету, які працюють 24/7, крім часу, необхідного для технічного обслуговування.
Аби громадяни навчилися подавати звітність в електронному вигляді за допомогою режиму «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua), у Центрі обслуговування платників Андрушівської ДПІ відведені спеціальні робочі місця, під’єднані до мережі Інтернет.
На прохання відвідувачів фахівці ЦОПу в доступній формі демонструють зручність та простоту роботи з електронними сервісами ДПС.
Електронний підпис, необхідний для доступу до приватної частини Електронного кабінету, можна безкоштовно отримати у будь-якого Кваліфікованого надавача ЕДП. Наразі це: Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг (КНЕДП) Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, АЦСК АТ «КБ «Приватбанк», АЦСК ПАТ «УкрСиббанк», ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», АЦСК АТ «Ощадбанк», КНЕДП «Казначейство», КНЕДП «Дія». З переліком необхідних документів, розташуванням відділень та порядком отримання ЕДП можна ознайомитись за посиланням: http://acskidd.gov.ua