Головне управління Міндоходів у Житомирській області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
- головного державного інспектора відділу правового супроводження перевірок управління правової роботи;
- головного державного інспектора відділу організації взаємодії підрозділів та представництва інтересів Міндоходів та його територіальних органів управління правової роботи;
- головного державного інспектора відділу правового забезпечення діяльності управління правової роботи;
- головного державного інспектора сектору моніторингу та інформаційно-аналітичного забезпечення управління правової роботи;
- головного державного інспектора сектору супроводження митних спорів управління правової роботи;
- головного державного ревізора-інспектора відділу планування та координації контрольно-перевірочної роботи та інформаційно-аналітичного забезпечення управління податкового та митного аудиту;
- головного державного ревізора-інспектора відділу контролю митної вартості та митних платежів, проведення митного аудиту управління податкового та митного аудиту;
- тимчасово вакантної посади (на період відпустки для догляду за дитиною основного працівника) головного державного ревізора-інспектора відділу контролю митної вартості та митних платежів, проведення митного аудиту управління податкового та митного аудиту;
- тимчасово вакантної посади (на період відпустки для догляду за дитиною основного працівника) головного державного ревізора-інспектора відділу організації та супроводження перевірок платників податків, контролю ризикових фінансових операцій та операцій, пов’язаних з відмиванням коштів, отриманих злочинним шляхом управління податкового та митного аудиту.
Вимоги до претендентів: громадянство України, освіта повна вища за фахом фінансово-економічного спрямування (для претендентів на посади в юридичні підрозділи, обов’язкова наявність повної вищої юридичної освіти), стаж роботи за фахом не менше 1 року.
Потрібні документи: заява про участь у конкурсі; особова картка (форма
П-2ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4 х 6 см.; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»; копію документа, який посвідчує особу; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом персоналу.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу за адресою м.Житомир вул. Войкова, 7, відділ персоналу (кім.409). Довідкові відомості можна одержати по телефону: 418-214, 418-216.