Протягом січня-червня 2022 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 27 письмових запитів на публічну інформацію у тому числі:
- від фізичних осіб – 15 запитів;
- від юридичних осіб – 12 запитів.
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року кількість запитів зменшилась на 28 одиниці (січень-червень 2021 року – 55 інформаційних запитів).
Запитувачів цікавила інформація щодо: видачі бланків (в електронному та паперовому форматі); надання документів про віднесення платника критеріям ризиковості; надання копій наказів; надання документів, які слугували підставою виникнення боргу; сум нарахованої та виплаченої заробітної плати; щодо надання інформації стосовно керівників та працівників ДПІ; інформації про сплату податків за місцем господарської діяльності; надання інформації про особу відповідальної за виконання суду; надання копій документів (актів виконаних робіт, акту документальної перевірки); надання реквізитів рахунків для сплати податків; надання довідки про грошове забезпечення працівника; щодо переліку членів дисциплінарної комісії та копії посадових інструкцій цих членів; щодо видачі довідки відповідно до Закону України «Про очищення влади».
Згідно з аналізом результатів опрацювання запитів на публічну інформацію:
- 19 запитів задоволено, з наданням інформації;
- у задоволенні 6 запитів відмовлено на підставі п. 1 ст. 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», запитувачам надано відповідні роз’яснення;
- 1 запит направлено до належного розпорядника інформації на підставі п.3 ст. 22 Закону №2939;
- 1 запит станом на 01.07.2022 знаходиться на виконанні.
Протягом січня-червня 2022 року порушень термінів розгляду запитів на отримання публічної інформації не було.