Протягом січня-квітня 2022 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшов 21 письмовий запит на публічну інформацію у тому числі:
- від фізичних осіб – 12 запитів;
- від юридичних осіб – 9 запити.
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року кількість запитів зменшилась на 17 одиниць (січень-квітень 2021 року – 38 інформаційних запитів).
Запитувачів цікавила інформація щодо: видачі бланків (в електронному та паперовому форматі); надання документів про віднесення платника критеріям ризиковості; надання документів, які слугували підставою виникнення боргу; сум нарахованої та виплаченої заробітної плати; щодо надання інформації стосовно керівників та працівників ДПІ; інформації про сплату податків за місцем господарської діяльності; надання інформації про особу відповідальної за виконання суду; надання копій документів (актів виконаних робіт, акту документальної перевірки); надання реквізитів рахунків для сплати податків; надання довідки про грошове забезпечення працівника.
Згідно з аналізом результатів опрацювання запитів на публічну інформацію:
- 15 запитів задоволено, з наданням інформації;
- у задоволенні 5 запитів відмовлено на підставі п. 1 ст. 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», запитувачам надано відповідні роз’яснення;
- 1 запит направлено до належного розпорядника інформації на підставі п.3 ст. 22 Закону №2939.
Протягом січня-квітня 2022 року порушень термінів розгляду запитів на отримання публічної інформації не виявлено.