Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про правила поведінки та етики спілкування з відвідувачами у центрах обслуговування платників говорили під час online - навчання

опубліковано 29 квітня 2021 о 10:37

В Головному управлінні ДПС у Житомирській області 28 квітня 2021 року відбулось online - навчання для працівників державних податкових інспекцій області за допомогою платформи ZOOМ. Темою навчання була - “Правила поведінки та етики спілкування з відвідувачами у центрах обслуговування платників”.

Головний державний ревізор-інспектор відділу з питань запобігання та виявлення корупції Костянтин Охріменко ознайомив слухачів з обов’язком дотримання всіма працівниками ГУ ДПС Правил етичної поведінки в органах Державної податкової служби (далі - Правила), як під час виконання службових обов’язків так і в позаробочий час.

В разі виявлення випадків недотримання працівниками правил етичної поведінки, будь-хто може звернутись до ГУ ДПС у Житомирській області та подати повідомлення до відділу з питань запобігання та виявлення корупції засобами телефонного зв’язку за номерами телефону (0412) 418-004, ІР 70-95.

Костянтин Охріменко зауважив, що відповідно Правил, керівники структурних підрозділів ДПС, територіальних органів, у разі виявлення чи отримання повідомлення про порушення або недотримання Правил у межах компетенції відповідно до законодавства зобов'язані вжити заходів щодо негайного припинення виявленого порушення, усунення його наслідків, притягнення винних осіб до дисциплінарної відповідальності у встановленому порядку та інформувати про такі факти уповноважений відділ з питань запобігання та виявлення корупції.

В тому числі наголошено, що відповідальність щодо дотримання Правил покладається на кожного Працівника ДПС і за порушення Правил працівники притягуються до відповідальності у порядку, встановленому законодавством.

Начальник відділу організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг, електронних сервісів та електронного документообігу управління електронних сервісів Оксана Пахолюк наголосила на тому, що працівники, залучені до роботи у ЦОП, повинні бути висококваліфікованими спеціалістами, комунікабельними, доброзичливими, толерантними, принциповими та дисциплінованими у роботі, вміти працювати в команді, дотримуватись правил ділового етикету.