Територіальні органи ДПС
у Житомирській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Про порядок організації роботи центрів обслуговування платників на час дії карантину

2020-05-13

Уряд продовжив строки загальнонаціонального карантину в Україні – він триватиме до 22 травня 2020 року. Рішення Уряду передбачає послаблення деяких карантинних обмежень з 11 травня. Українці можуть знову ходити в парки та сквери, запрацювали перукарні, дозволена оптова і роздрібна торгівля непродовольчими товарами.

 Однак для центрів обслуговування платників на період дії карантину все залишається як і раніше – вони працюватимуть у зміненому порядку, тому нагадаємо, що важливо знати:

- з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних послуг та строків надання цих послуг, відповідно до Закону України від 17.03.2020 № 530–IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної  хвороби COVID-19» (далі – Закон № 530). Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення;

- результат розгляду звернень, які передбачають надання довідки, витягу, реєстраційного посвідчення, тощо, можливо отримати після закінчення карантину, з урахуванням положень Закону №530;

- послуги надаються в онлайн режимі, враховуючи вимоги Закону № 530;

- прийом  відвідувачів у ЦОП відбувається за попереднім записом (за телефонами, зазначеними на офіційному субсайті територіальних органів ДПС у Житомирській області, банер “Центри обслуговування”) виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності, зокрема: видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків; внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;

- враховуючи те, що з 28 березня 2020 року в Україні діють нові правила перетину кордону на час карантину, видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку - резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань здійснюється з урахуванням положень Закону № 530;

- інформація щодо реєстрів діючих ліцензій роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами та пальним, а також внесення місць зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів до Єдиного державного реєстру місць зберігання буде оприлюднюватися на веб-порталі ДПС, у зв’язку з чим надання оригіналів документів буде здійснюватися після закінчення карантину;

- візит до ЦОП здійснюється в обмеженій кількості, за наявності захисної маски та рукавичок;

- прийом вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, відбувається через:

1) скриньки для кореспоненції, розміщені біля входу у ЦОП;

2) режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf (до 2 МБ);

3) поштою за адресою:10003, м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7; а також за адресами ЦОП, зазначеними на офіційному субсайті територіальних органів ДПС у Житомирській області, банер “Центри обслуговування”;

4) електронною поштою з дотриманням норм чинного законодавства: zt.official@tax.gov.ua;

- прийом відвідувачів у відокремлених пунктах Акредитованого центру сертифікації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДПС під час карантину здійснюється за попереднім записом у телефонному режимі з обмеженою кількістю відвідувачів:

(0412) 413-899 (ЦОП Житомирської ДПІ);

(04143) 2-20-23 (ЦОП Бердичівської ДПІ).